.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۹۲ کیلو مواد مخدر در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی استان مازندران در تشریح دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان از کشف بیش از ۳۹۲ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی، مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با جرایم، مبارزه با مواد مخدر، جمع آوری معتادان ولگرد، انتظام بخشی ترافیکی، کنترل مجرمان سابقه دار، ساماندهی مناطق حاشیه نشین و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت ۳ روز در سطح شهرستان‌های استان به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستاوردهای این طرح از کشف ۳۶۱ فقره انواع سرقت، افزود: در این طرح، ۲۸۲ سارق شناسایی و دستگیر و همچنین ۱۶ دستگاه خودرو سرقتی نیز از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۳۹۲ کیلو انواع مواد مخدر از شناسایی و دستگیری ۲۲ قاچاقچی مواد مخدر، ۱۳۸ خرده فروش و ۲۶۸ معتاد متجاهر در این طرح خبر داد و افزود: متهمان به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و ۱۵ اعزام شدند.

سردار میرفیضی از پلمب ۳۹ واحد صنفی متخلف در این طرح خبر داد و افزود: در راستای مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان، ۱۳ متهم به شرارت و اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند و ۵۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انضباط بخشی در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی استان است، افزود: بیش از ۴۲ هزار و ۳۹۴ تخلف در حوزه راهنمایی و رانندگی به ثبت رسیده و یک هزار و ۱۲۰ دستگاه خودرو و ۹۰۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز پس از اعمال قانون، توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها متناسب با جغرافیای جرم در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: افزایش احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و ملاک ارزیابی ما از عملکرد کارکنان پلیس، رضایتمندی مردمی است.

سردار میرفیضی، افزود: به لطف الهی و با همت و هوشیاری همه دستگاه‌ها و همکاری خوب مردم با پلیس امنیت مطلوبی در سطح استان حاکم است./مهر

 

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.